Eslem_1 ben doğum öncesi aldım pişman değilim aldığıma çünkü bebek emdikçe süt artar, bende sütüm azalınca bebeğim emdikten sonra göğsümü sağıyorum böylelikle beyin yetmediğini düşünüp daha çok salgılıyor, eğer bebeğim doymazsa o sütü bebeğime veriyorum ama eğer ağlamıyorsa buzluğa atıyorum, bazen dışarda çok ihtiyaç duyuyorum çünkü