Merhabalar annişler 37+2 haftalığız dr sanci var ama daha kafasi dönmemiş erkek bebek için 39+5 Gün bekleyebiliriz dedi.
Kızımı 37. haftada doğurmuştum. Bel ağrılarım var ama gercekten 40haftayi bekliycemmi endişeleniyorum.
Oğlunuzu kaç haftalikken dogurdunuz yada doguracaksiniz ?
Teşekkür ederim şimdiden 😇