Ben gebeliğimin başından beri ayda bir kez Yakup erata ya gidiyorum İzmir de yaşamama rağmen çünkü öncesinde 2 kaybım var malesef 🥺 bu cuma da ona gidecem detaylı ultrason için normal muayene ücreti 800 lira sanırım ayrıntılı için de aynı ücret geçerlidir..güleryüzlü,ilgili sempatik bir dr sağolsun bir de önceki kayıplarımda hep teselli etmişti beni insani yönünü çok seviyorum o yüzden 🙏🙏🙏Alsancak ta muayenesi bu arada