Kızlar hamile kalmak istiyorum bugün regl olmam lazım ama olmadım ilk gebeliğimde gecikme oldu sonra regl oldum gelecek ay gebe kaldım ama kurtaj oldum bu ayda da gecikme oldu ama gebe değilim hiç bir belirtisi yok böyle oluyor mu rahim kendıni mi hazırlıyor acaba