Eyluladam15 busey_42 doktor kendi çağırıyor zaten sizi çağırmadi mi bı tehlike yoksa ayda 1 çağırıyor
Mlkysf busey_42 4 5 haftada bir gidiyorum 21 de ayrintiliya gittim bidahakine 25 yada 26 ya alcam randevuyu
Ebrudelibasan 28 haftalıkken gidin kan uyuşmazlık testi yapılabilir doktorunuzla daha önce bunu konuşmadıysanız
busey_42 Ebrudelibasan yok hiç bişey konuşmadık 🤷 en son gittiğimde şeker yüklemesi istedi onu yaptırmadım bidaha da bişey demedi
suleesrky haftama kadar ayda bir çağırdı doktorum. 32. haftadan sonra 2 haftada bir çağırmaya başladı. Şimdi 37+3 teyim muhtemelen haftada bire iner 😊
aslansmommm busey_42 ben daha odadan cıkmadan öteki randevuyu olusturuyır doktorum genelde ayda bir gidiyorum şu an