Ayrıntılı ultrasona girdikten sonra tekrar kendi doktorumuza muayene olmaya gerek var mı acaba. Çok önceden konuştugumzda ayrıntılı ultrasona girdgn ay bn ücret almiyorm muayenede demişti. Ama ben başka yerde ayrintiliya gireceğim başka hastanede yani. hem ona hem ona ücret fazla olacak. Bu konuda bir şey dedi mi doktorlariniz ?