sunax Arkadaşlar dondurulmuş embriyo 2. Transferimi dün oldum gelin birlikte bekleyelim varmı transfer bekleyen veya olanlar süreçlerinizi paylaşın
Yasemincee26 sunax canım cuma günü tedaviye başladık. Bakalım bende sürec nasıl ilerleyecek. Şimdilik iğne vuruluyorum günlde iki tane. Yarın doktora gdicem. Hepimize hayrlı olur inşallah 🤲🏻 süreç uzun süreç zor. Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın inşallah
Mrsn-mrsn sunax benimde cuma günü 2. transferim olacak Allah’ın izniyle ilk transferimde estrofemle başlamıştım. Bunda ise doğal siklus deneyeceğiz dedi doktor bakalım inşallah en hayırlısı ne ise o olsun 🙏🏻
Aysee10 sunax benim de ilk denemem ve dün transferim oldu bakalım inşallah hepimiz hayırlı güzel haberler alırız Allahın izniyle.
Esku Yasemincee26 Deletedmom_40 Mrsn-mrsn Aysee10 Kızlar nerede yaptırıyorsunuz tüp bebeği ücretler neler ? Birde peşin mi veriyorsunuz taksit yapıyorlar mı ? Bizde başlayacağız çok tedirginim 😔
Bonjuk Deletedmom_40 merhaba bende ikinciyi transfer oldum ilke göre ilaçları kullanım şekli ve dozu farklıydı dün transfer oldum bakalım en zor anı beklemek
Mrsn-mrsn Deletedmom_40 doğal tüp bebekte diyorlar aslında benim dondurulmuş embriyom vardı. İlk transferde estrofem ve bir sürü adını hatırlamadığım rahim kalınlaşması için ilaç kullanmıştım. Fakat bu transferimde doktora daha sık gittim her muayenede kontrol etti ilaç iğne vb kullanmadım. Vücüdu kendi akışına bırakıyor bir nevi ona deniyor canım
Yasemincee26 Esku Gaziantep de yaptırıyorum canım 13.000 bin kliniğe 7000 de ilaçlar denildi bize toplam 20.000 ödeyeceğiz
Aysee10 Esku ben umut bahçeci de yaptırdım. 30 bin gitti içinde ilaçlarla birlikte Hepsinin ödemesini bir an da almıyorlar ve biz kredi kartı ile çektirdik 3 taksit seçenegi vardı. Ama bir birine yakın zamanlar da odemeleri alıyorlar.
Bonjuk Esku biz ankarada yaptırdık geçen sene 11.000 ödedik 5.000 ilaçlara gitmişti şimdi ikinci transfer 6.000 ödedik yine ortalama 5.000 ilaçlara gitti
Yasemincee26 Esku . İnan hiç konuşmadım onu canım. Sadece parayı bir hafta içerisinde tamamını istiyoruz dediler. Ben önden 1000 lira verdim 12 binde yarın verecegim
Esku Yasemincee26 anladım canım çok sağol hakkında hayırlısı olsun inşaAllah sağlıcakla al bebeğini kucağına❤️