Melek-80 Kızlar 5 aylık olduk biz kızımla 2 yılda bi tayin olduğumuzdan dolayı beşik konusunda kararsız kaldık sizler hangi beşiği tercih ettiniz
Melek-80 Nnanaa ya aslında mantıklı olan o bizler için tatil için ailelerinize gittiğinizde nasıl yapıcaksınız peki
Nskyhn Melek-80 yok e bebekten aldım kanz with me aldım ama artık kanzin with me satılmıyor 15 gündür tükendi diyor yeni bir ürün çıkarmış
Nnanaa Melek-80 ben eşim göreve vs giderse arabaya atar memlekete götürürm diye alacağım. Zaten çantalı oluyor beşik içindeki yatağıda kıvırınca çok yer kaplamaz.
Asseyda Melek-80 ben normal büyüyen beşik oda takımı aldım tayincisiyiz diye herkes bişey diyo bir eşyada taşınıyor 5 eşyada bence
Derya Melek-80 tahta sepet beşikten ziyade park beşik daha uygun olur sök tak yıpranma olayı daha az 🌸
Gorkemm Melek-80 ben park beşik aldım açıkçası hem izinlerde götürürüm hemde taşıması kolay diye sürekli mobilya ile ordan oraya uğraşamam park beşik kullanımı daha rahat çantaya koy git tekerlekli odalar arası da götürülüyor