OzlemmKB merhaba çözüm bulabildiniz mi, benimde aynı sizin gibi. Göğüs hastalıklarına gittim hiç bir şey çıkmadı biraz enfeksiyon var dedi antibiyotik kullanıyorum bitmek üzere bir etkisi olduğunu sanmıyorum. Kendimi kötü hissediyorum kötü şeyler düşünüp duruyorum yoruluyorum bu durumdan