Herkese merhaba.
Sat a göre 37+6, ultrasona göre 36+6 ya sezeryan tarihi verdi doktorum. Nst de 1 hafta önce sancılarım çıkmıştı bugün tekrar gittim 100 ün üzerinde bir sancı vardı riske atmak istemedi ve 27 Mayıs a verdi tarih kasılmalarım çok fazla. Ben bir kere daha kontrole giderim derken 2 gün sonra doğuruyorum.
İnşallah ciğer gelişimi tamamlanmıştır biraz küçük bir bebek sağ salim eve getirebiliriz inşallah dualarınıza talibim 🙏