Merhaba böyle bişey yaşayan varsa yazabilir mi ,
Ellerim ve bacaklarım uyandığımdan beri titriyor , inanılmaz üşüyorum ve soğuk ter döküyorum ateşime baktım bişey çıkmadı. Tansiyonumu ölçtüm normal çıktı kan şekerim düşmüştür dedim çikolata yedim ama değişen hicbisey olmadı. Kulaklarım sanki duymuyor uğultu duyuyor gibi. 14+6 olduk bugün kasılmalar hissediyorum çok sık değil ama ara ara kasılmalarım oluyor. Kasılma mi onuda bilmiyorum aslında rahmime kramp giriyo çıkıyor desem daha doğru olur. Çünkü kasılma nasıl birşey bilmiyorum .Ne yapacağımı şaşırdım yaşayan ve neden yaşadığınızi paylaşır mısınız