Benjaminannesi hic sorma , bir keresinde deli gibi sanci tuttu sagdan vuruyo kasiklarima rahmime falan , calisiyorum birde benim suyum hep sinira yakindi ne yaptiysam duzelmedi. İs yerinde dedim ben acile gidiyorum sanirim bu sanci normal bir sanci degil , kadin dogum acil apandist falan olabilir anne kontrol edilmeli once diyo bende onca saat bebege bir sey olursa diye onu kontrol edin o iyiyse gideyim falan diyordum. Aglaya aglaya kan testi sonucumu bekledigimi hatirliyorum , kizim iyi ol bak bekle falan diye. Megersem enfeksiyonmus , ama sakinlesiyim diye kizimi da gosterdiler ben oyle sakinledim. Vallahi cok garip bir sey annelik , olsem gitsem bisi olmaz ama ona bir sey olma ihtimali bile cildirtiyor.