Neroizm YelizKoray dulcogas diye organik hamilelikte kullanilabilen bir ilac var onu deneyebilirsiniz
gzmerdn Var ve çözüm bulamadım malesef. Ne yiyince oluyo diye bakıyorum yediklerimle alakası yok. Göğüse sırta vuruyo gaz sancısı ve malesef istifa etmeden ne varsa midemde boşaltmadan geçmiyo😞 bazen midem çalışmayı durduruyor 🙄
bukna Bende 9 haftalığım ama karnım5 aylık gibi gören herkes bu ne diyor ben de çok gaz şişkinlik oluyor nefes almak zor oluyor. Az da yesem aynı çok ta. Su bile şişiriyor nabıcaz bilemiyorum
Mavilihayaller Ya cok fena bisey. son 1 haftadir aksam yemeklerinden sonra bende de cok olmaya başladı bazen yuruyus iyi geliyor bazen yuruyemiyecek kadar agri oluyor. Yediklerimle mi alakali bilemedim 😞
JeyranAhadova Bende bir tek bende oluyor sandım)) Geceler uyuyamaz hale geldim, chıkarana kadar gechmiyor)
Seheryvz Bende 9+4 üm gaz sancısı şişkinlik karnına ve kasıklarıma bıcaklar saplanıyo sanki belim sırtım birde ayaklarımı üşüttüm dahada katlandı nası geçiçek bu ya :( ayaklarıma sıcak su torbası koysam zararı olurmu ki