Aselinannesi98 11+4 deyiz doktor söylemek istemedi şimdilik tahmin yapmadı https://imgyukle.com/i/R94Jsq https://imgyukle.com/i/R94QFY
Elyesam21 https://share.icloud.com/photos/02dtVqpQxUsmFV2Zs-WuTj9xA Anlıyanlar bana da yorum yapar mı lütfen
Elyesam21 Şuan 20 haftalık hamileyim 13 haftalıkken doktorum erkek dedi 19 haftalıkken kız denildi benimde kafam karışık