Allaha şükür 20 haftalık olduk bu zamana kadar cok feci bi şekilde hiç bi ağrı çekmedim şükrediyorum her gün cok güzel geçtiği için fiziksel yönden.. ama duygusal yönden kendimi hiç iyi hissetmiyorum annişler🥲 çok korkuyorum bebeğim benim bu ruh halimden etkilenicek diye düzeltmeye calısıyorum evet mutlu olmaya da çalısıyorum ama bazen diyoruz ya mutlu olmk için kimseye ihtiyacım yok halbuki okadar ihtiyacın oluyor ki eşine eşinin ailesinin desteğine 😭 bu dönem herkesten bi ilgi ekstra hi şefkat sevgi bekliyoruz eşimle aslında yine iyiyiz ama ailesi bana bu dönem için gereken hasasiyeti göstermiyor evet üzmemeye calısıyorım kendimi bebeğim etkilenmesin diye ama inanın bazen hormanlar bu kadar üst seviyedeyken imkansız oluyor bebeğimden özğr diliyorum ağladıgımda beni affetsin😫