Gecmis olsun oncelikle. Mide agrisi , mide yanmasi , hatta yanmaya bagli kusma yasadim 30 haftadan sonra. Bunlar cok normal artik bebis iyice yer kapliyo organlara yer kalmiyo :D onun keyfi yerinde de olunca umursamiyor uyutmuyor seni. Hatta ben mide oz sivimi bile cigardigim icin cildime kan oturur o zamanlar… Doktoruna anlat belki rahatlatici onerilerde bulunur ama bende pek ise yaramiyordu umarim sana iyi gelir…