Deletedmom_31 araçla gidecekseniz iki saatte bir mola verip yürümeniz gerekiyor ama zaten karnınız burnunuzda sıcakta zor olur diye düşünüyorum. Doktorunuza danışın bi sorununuz yoksa 33.haftada filan gidebilirsiniz uçakla. Bende doğuma allahın izni ile memleketime gidicem. Araçla 22 saat, tabii ki uçakla gidicem 32.haftada gitmeyi planlıyorum inşallah. 26+6 şu an haftam doktorum şimdilik sıkıntı yok yolculuk yapabilirsin o zaman gelince tekrar bakarız dedi. Sağlıklı hayırlı doğumunuz olsun.