Arkadaslar aranizda bu durumu yasayan oldumu ?
Gecen ay adet oldum (7gun surdu) 2 gun sonrasinda tekrar adet oldum (3gun surdu) ve bi sure sonra hamile oldugumu ogrendim.
Yani gebelik hesaplamasinda ilk adet oldugum gunu belirttim doktora ve hesaplamaya gore Bebek 6hafta 6 gunluk oluyordu.
Dun aksam leke geldi ve acile gittim bi komplikasyon olmadigini Ama bebegin kalbinin Daha atmadigini soylediler ve 1 hafta sonra tekrar gelmemi soylediler.
Sizce adet tarihimi 2. Adet’e gore mi soylemeliydim cunku bu durumda bebegim daha 5 hafta 4 gunluk sayilir.
Endiseleniyorum cunku kahverengimsi leke ve sancilarim beni korkutuyor..