Kızlar ikinci doğumu yapacağım yarın sabah sezeryan a gireceğim aslında 20 ay önce doğum yaptım ama sanki herseyi unutmuş gibiyim sadece gece 12 den sonra birşey yiyip içmeyeceğim onu hatırlıyorum 😂 Birbirimize dua edelim 🥰 birde vermek istediğiniz öneri varsa hem benim için hem başka arkadaşlarda okusun bilgilensin diye 🫶🏻