F_s_ Kızlar Doğumdan sonra ne kullandınız. Doktorum bana Demir ilacıyla antibiyotık yazmış. Sezeryan Doğum yaptım. Demir ilacını kullanıyorum ama antibiyotik anne sütüne geçtiği için kullanmıyorum. Sık sık emziriyorum çünkü
Pinaray0309 F_s_ sezeryan dan sonra antibiyotik kullanmanız lazım mikrop kapmamak için bende kullandım ilk 5 gün sadece süte geçmez demişti doktorum
gamzosgamzos F_s_ antibiyotik kullanımı cok onemli bende kullandım bir zararını gormedim cok şükür emzirmeye uygun veriyorlar zaten
Pinaray0309 F_s_ ilk 5 gün süte geçmez dedi doktorum ben kullandım valla etrafımda herkezde kullanio senin için önemli çünkü