Bizde bugün 40+0 olduk 2 hafta önce bna da aynısı söylenmişti testlerim güzel çıktığı halde hatta Dr beni çok korkutmuştu alabiliriz falan diye bir sonraki hafta gittiğimde başka bir doktor muayene etti normal çok risk yok minyon olabilir dedi dün 2 hafta önceki doktor risk yok herşey normal dedi ölçümlerde yanlışlık yapabiliyorlar bence canınızı sıkmayın çok kafanıza takılıyor ise başka doktora görünebilirsiniz ya da bir perinatoloğa. İnşallah sağlıkla sağ salim kucağımıza alırız hepimiz 😊