GzdeelikAkbacak Mervetemel göğüsümdekiler gitmez zaten ümidimi kestim onda ama göbeğimde de çıkmaya başlamış ☺
Busrademiir GzdeelikAkbacak Duştasın ya şimdi çıkmadan zeytin yağı sur vücuduna biraz çok bornoz ile üstünde kurusun sonra duşa gir normal şu ile tekrar yıkan ama sabunlama tek çare bu krem falan olmuyor
Mervetemel O krem goturuyo kocaman kırmızı ve kahverengi olan catlaklar bile gidiyo sadece sabırla düzenli kullanmak lazım annemden biliyorum goguslerimde kaşınma felan bende de var şu anlık argan yağı kullanıyorum bende o kreme başlıycam çatlamasın diye
Aysenncimen GzdeelikAkbacak ben 2 aylık hamileyim karnım belli olmaya başladığından itibaren doğuma kadar badem yağını kullanıcam ama tek bi ürüne takılı kalmayın diyolar badem yağı zeytin yağı önemli olan sürekli nemli kalmasıymış 🤷🏻♀️
Laylaylom Ben bebe yağı , zeytinyağı, aktardan aldığım karışımla idare ettim. Yağı sürdüm atleti çektim üzerine öyle çıktım. Ya da yatarken o şekilde yattım
Newheart Biooil kullanan var mı ? Ben kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca bence sürekli düzenli su içmediğimiz için çatlakların oluşumunu engelleyemeyiz diye düşünüyorum.
SedaOuzSll Merhaba! Ben ilk doktoruma sorup Lierac aldım. Bir kaç kullanmamın ardından bıraktım. Memnun kalmadığımdan değil sadece birşeyi üst üste fazla süremediğimden çabucak sıkıldığımdan 🙂 Şimdi 37+4 deyim. Yaklaşık 7 aydır kullanmıyorum. Buna rağmen şükürler olsun hiç çatlağım Yok. Krem veya yağa bağlamayı o yüzden çok doğru bulmuyorum. Bunun vücut yapısı ile alakalı bi durum olduğunu düşünüyorum. Vücut çatlak yapacaksa krem falan dinlemiyor olacaksa oluyor ☺
GzdeelikAkbacak SedaOuzSll benimde 8. Ayıma girdiğimde karnımda bir kaçtane çıktı ama daha fazla çıkmaması için bir yöntem bulmaya çalışıyorum Canım
Mehtap17 GzdeelikAkbacak canım ben aloea vera bitkisinin içindeki jeli sürüyorum benimde göğüslerim çok çatladı ve çok kaşınıyodu en doğal onu buldum kaşıntımı da aldı üstelik yumuşacık yaptı cildimi tavsiye ederim 👍🏻☺
GzdeelikAkbacak Mehtap17 benim ki kaşınmıyor işte birden büyüyünce çatlıyor işte birde dert ediyordum göbeğim çıkmıyor diye çıkmasın ya istemiyorum artık çatlıyorum çünkü 😄
Laylaylom GzdeelikAkbacak 30+1 deyim çok faydasını gördüm birde aktar da çalışan adam dediki çatlak kalsiyum eksikliğinden ileri gelir kalsiyumu yüksek olan yiyecek ve içecekleri tercih edin
gbza Yaa benimde 31. Haftam ama hiç çatlağım olmadı acaba doğumdan sonramı ortaya çıkıyor diyorum incek karnımız ozmanmı çatlıcak acaba
Osse GzdeelikAkbacak benim duyduğum kadarıyla kalsiyum eksikliği var ise çatlaklar oluşuyormuş bebek anneden kalsiyumunu aldığı için annede yeteri kadar yerini doldurmayınca çatlaklara sebebiyet veriyor istediğiniz kadar istediğiniz yağı sürün yine de çatlarmış o yüzden boş bol kalsiyum kızlar özellikle brokoli tüketin ben çok tüketiyorum salatasını yapın yapın yiyin pırasa da tüketin
Gunesimveben GzdeelikAkbacak paketin uzerinde olusabilecek catlaklara ve daha onceki catlaklara onarim gibi bisi yaziyordu ama tam bilemem acikcasi ise yararmi. Bn internetten yorumlar dogrultusunda kullanmaya basladim en coktabitkisel olmasi bnim aklima yatta
Kubraekn 1PrensAnnesi aloavera sakıncalı değilmi canım yaa , bende yüzüme sürmek istiyorun ama korktum
1PrensAnnesi Kubraekn cnm illaki herkesin bünyesi farklı ama ben çokta sakar biri olarak elimi yaktığımda kestiğimde bile sürekli sürerim mutfağımda durur hemen keser kullanırım neticede cildimiz filan bile fark ediyor yani bana bişey olmadı olmuyo denemek sana kalmış😍😍😍