eliFaruk Kızlar 10 haftalık mide bulantıları için prilam dr kullanıyorum ama aşırı uyku yapıyor normal mi
Sarahh eliFaruk bence ilaç felan kullanmayın zaten 2,3 hafta sonra geçicek ben iki hamileliğimdede ilk 3 ay hiç bir şey yiyemedim ama yinede ilaç kullanmadım mide bulantısının olması doğal bişey
Sena1455 eliFaruk bana işe yaramadı 3 aylık hamileyim hala ne yesem çıkartıyorum. Uyku bence hamilelikte ilgili bi durum. Ben kullanmadığım halde deli gibi uykum oluyor.
fskzkya eliFaruk canim ben 16 haftaligim hala kullaniyorum ve icmedigim gun su dahi icsem cikariyorum. Ben gece yatarken 2 tane iciyorum gunduzleri bi sorun olmuyor uyku da yapmiyo bana