Biz 28 haftalığız ve uyuyamıyoruz artık, uyuyamayınca da yüzüm gözüm şiş şiş oluyor. Bu böyle devam edip gidecek mi? Yüzün şiş olması çok sıkıntı ya. Yastığı biraz dik koysam ensem boynum ağrıyor aşağı kaydırsam sırtıma kadar ağrısı vuruyor. Hamile yastığımda var üstelik o bile kesmiyor artık. Dümdüz yatmak istiyor bedenim ama göbüşü erken çıkıp çabuk büyüyenlerdenim. Hiç rahat edemiyorum. Siz nasıl yatıyorsunuz taktik verin bana da ya. 😑😬