Kızlar selam 🌸 sabah post açmıştım detaylı ultrasona gireceğim ama çok korkuyorum diye. Girdim detaylıya cooook şükür ki bebeğim saglikiymis. Rabbim kimseyi evladiyla sınamasın. Birinci gebeligimde detaylı ultrasonda bebeğimin enggeli olduğunu öğrenmiştim. O yüzden bu korkularım 😔 çok şükür bebekte bir sorun çıkmadı. Sadece doktor karaciğerinde parlaklık denilen 3 kalsifiye odak noktası gördü ama bu önemli değil dedi. Yine de korktum. Bu durumla karşılaşan var mı. Korkulacak bişey mi 🥺