Benimde 2 ayda başladı iştahsızlık çok kötü bir şey yiyememek sürekli karnın boş baya kötü durum allahtan prilam var o da olmasa hem kendim hemde bebeğim beslenemezdi o ilaç bana çok iyi geldi sende doktoruna söylesen o ilaçtan yazar sana inşallah sende şifa bulursun 🤲🏻