Yeniesyenianne Instagramdan beşik kenarlığı yaptırdığınız veya yaptırmayı düşündüğünüz hesaplar var mı? Yazarsanız çok mutlu olurum. 50×90 anne yanı ahşap beşik aldık ama uygun ölçüde, güzel uyku seti bulamıyorum 😔
Ozlm0916 Yeniesyenianne https://linksharing.samsungcloud.com/pXKa0WKhczmO bize böyle hediye ettiler bebecodan 😍
Btlsa Yeniesyenianne ben de aynı ölçüde beşik aldım ve bulamıyorum. Bebeklerde zaten yorgan kullanımı çok zor o yüzden ben pike takımı yaptırıyorum kışa da uyku tulumuyla daha güvenli uyur zaten pike battaniyeleri yeter