Mothersbaby Kızlar bugün tetanoz aşısı için sağlık ocağına gittim tansiyonumu ölçtüler. 8 e 5. Çok düşük dediler biraz endişe ettim. Bebeğe bir etkisi olur mu ,nasıl düzelir?