Kızlar dün Bursa Bahçeçi betül hocaya gittik eşimin normal değerleri güzell ama 3 kimyasal 1 boş gebelikten sonra tüp bebğe başlamadan önce dna hasar testi istedi onu yaptirdik sonucu %35 hasarli cikti o da bizi Bahceci Fulya Bülent hocaya gönderdi.Eşleri bu şekilde tedavi gören var mi nasil bi tedavi uygulaniyor .Micro tese ameliyati varmiş o ameliyati kimlere neye göre yapiliyor acaba