SeilErdoan Kızlar folikasit hapım bitti ben 12+1 haftalığım doktor randevuma 10 gün var daha. Artık kullanmıyımmı yoksa doktora gidiyimmi
Cicianne SeilErdoan doktorun bırak diyene kadar kullan 30.haftada bırakan arkadaşım var benim. Bende biraz erken bırakmışım mesela tahlillerimde folik asit düşük çıktı 35.haftadayım tekrar başladım folik asite. Sen devam et doktor bırak diyene kadar.
sudamlasi SeilErdoan ben kullanmamıştım kontrole bi hafta kala hapım bitmişti o bir hafta boyunca hergün 1 avuç ceviz bulgur pilavı mercimek çorbası yedim. Folik asiti var diye😁
Cicianne sudamlasi keşke yediğimiz yeşilliklerde yiyeceklerde besin değeri vucudumuza yetse ama artık hiçbiri organik değil hepsi genetiği ile oynanmış hiç birinde besin değeri yok maalesef o yüzden doktorlarda ilaç veriyor bi yerden takviye ediyorlar işte..
sudamlasi Cicianne evet canım ama benimkiler organik kendi bahçemizde yetiştiriyoruz herşeyi meyve sebze aklına ne gelirse😊