ZynpKara Bursa’da çekirge doruk hastanesi Dr.Ayşenur Kaya müthiş bir doktor. yeni gelmiş bu hastaneye
yeliz007 ZynpKara Ben daha önce ki gebeliğimde çekirgeye gidiyordum ama doktorumdan hiç memnun değildim zaten düşükle sonuçlandı şimdikinden çooook memnunum aklında bulunsun Medicana- Pınar Türk
ZynpKara yeliz007 evet o doktoruda biliyorum Orda çalışan çok arkadaşım var bir sorun yaşarsanız. Ulaşabilirsiniz bana
Cnsy00 yeliz007 merhaba canım bende bursada yaşıyorum doğum sigortasını hangisini yaptırdın yoksa hastane ile mi anlaştın varsa anlaşması bilgi verebilir misin
yeliz007 Cnsy00 Hastanede yaptırmadım canım her hangi bir sigortacıya gidiyorsun ben doğum sigortası yaptırmak istiyorum diyorsun ve hastaneni söylüyorsun ona göre sana fiyat çıkartıyor
Cnsy00 yeliz007 genelde diyorlarya hamile olduğunu öğrendikten sonra hastaneler kabul etmiyor diye hatta anadolu sigortayla görüşmüştüm bir ay beklemeli demişti
yeliz007 Cnsy00 Hayır öyle bir şey yok canım ben 3. Ayımda yaptırdım sen dediğim gibi herhangi bir sigortacıya git net öğren hem fikir vermiş olurlar