Emir29 Düm akşam biraz bel ağrım vardı gece iyiydim sabah kalktım şu an hala devam ediyor bel ağrım adet ağrısı gibi sanci mi degil mi anlayamadim ama sizce doğum mu başladı
Nunu19 Emir29 benim dogumum da böyle başladı ilk kızımda. Bel ağrısı vardı dikkate almamıştım sabah kalktım suyum geldi akşamına dogum yapmıştım. 36+0 da. Vaktiniz gelmiş olabilir kendinizi hazırlayın siz yinede :)
Hilalhayrettin25 Bende 36 haftalık hamileyim sırt ağrım var ve dün 2 kere kasığımda çok kötü ağrı hissettim sanki bacağım felç geçiriyor gibi oldu… Bebeğim aşağıda heran doğum olur mu endişesindeyim kızlar sizce doğum zamanı mı yaklaşıyor