Merhaba Canlar,
37+2 yani bu cuma günü Kontrolle vardi, kadin doktoru bebegin sadece 2600 oldugunu söylemisdi, ve doguma daha sürer demisdi. Cok stress yapip kafama Taktim ..Pazar gecesi saat 3 de sancilarim basladi ama dayanilir bir aciydi .. beende panik yapmadim , bebek iyce yerlesiyor falan dedim. Sonra bu agrilar her 20 dk her 10 dk sonra her 5 dk cok kisa sürmek üzere basladi. Sadece kontrol amacli hastaneye gittim ve 4 cm acilmisdi bile .. 2 saat icindede bebegimi 3000 kilo ve 49 cm ile kucagima aldim. 37+5
Dogum hanede hem ayakta, hem yatarak , hem egilerek kendime en rahat pozisyonu aradim .. sancilar cok farkli bir sey ama bebegin sesini duyunca butün acilari unuttum.. öyle işde :-)