Merhaba ben ayda bir görüyorum kontrol vermıyor doktor ama şuan 27+4 oldum biraz toplanma yalancı sancı sanırım oyle oldu kasık karın batması cok oldu gidip görüneceğim ultrason zararlı diyor kızımı da görmüş oluyorum gidince iyi geliyor siz ne kadar görüyorsunuz