Tettyy Kızlar merhaba emzik öneriniz var mı acaba hastane çantama koyucam da her ihtimale karşı bulunsun diye güzel bir tane almak istiyorum
mom1111 Tettyy ilk aşama Philips aventin ultra air deneyebilirsiniz Bibs markalarda güzel ama ilerleyen zamanda alırsınız duruma göre bibsler kauçuk olduğu için emdikçe şişme yapıyor 3-4 haftada bir yenisini almak gerekiyor o sebeple
Menek16 Tettyy philips avent çok öneriliyor hatta civil de indirimdeydi ikili 95 tl olarak hafta sonu denk geldim 🍀
Ozgeozgul Tettyy kauçuk öneriyorlar ama kauçuk şişme yaptığı için değişim istiyor bebeğin kullanımına göre bazıları ayda bir bazıları 3 ayda bir değişiyor
Milenan Philips avent ultra air aldım ikili henüz doğmadılar bebeklerim ama inşallah memnun kalırım 🙏🏻