Acuka hayır çıkmıyor. Bana 1525 dediler. Ve biz okadar ödedik sadece. Doğum ücreti, Refakatçı,Oda, Yemek ve Kullandığı İlaçlar vs. Hepsi içinde. Doğumdan sonrada çocuk ve anne 28 gün boyunca ücretsiz muayne olabiliyor ve tetkikler de ücretsiz bilginiz olsun. Ben kendim gitmedim dikişim yoktu normal doğum yaptım. Ama kızımı 2 sefer götürdüm kontrole. Çocuk doktorumuzda Musa Göncü. İnşallah sizede o doktor denk gelir Hem Rengin hanımdan hemde Musa beyden çok memnun kaldık biz.