Canlarım şimdi benim kızçem Ağustosta doğacak bende bezlerini yavaş yavaş alayım diyorum sizce 1 ve 2 numaradan ne kadar almalıyım yani 1 numarayı fazla almayın diyorlar hemen bebek büyüyünce olmuyor diyorlar nasıl yapayım tecrübelerinize dayanarak bana fikir verirseniz sevinirim öpüyorum sizi 😘😘😘