Nebyaa Kizlar ilk size masallah dedirterek baslamak istiyorum. Bebegim 4 gunluk sezeryan oldugum icin sutum dun az az gelmeye basladi hastanedeki hemsireler 2 saatte 1 1 cc mama ver dedi. Suan eve geldik saat basi nerdeyse 2 cc aliyo mamayi agzindan cekiyorum hala aranıyor. Doymuyor mu acaba doymayi mi bilmiyor. Neden böyle oluyo bebegim biraz iri dogdu bunun mu etkisi var nedir yani
Dilara95 Nebyaa canim oncelikle rabbim anali babali büyütsün gözün aydın doymayi bilmiyor 2 saatte bir hem emzirip hem mama veriyosun zaten eger kusmasi coksa cok geliyo demekki onun midesi kayisi kadar bile degil suan 😍
Deletedmon00881 Nebyaa canım seni istiyor, memeni ver, emdikçe çoğalır sütün, 2 aya kadar bebekler annelerinin karnından çıktılarını bilmiyorlar, kendilerini anneleri ile bütün sanıyorlar, emerken senin kokunu arıyor..
Ersibneh Nebyaa öyle deme kızzz rabbim nazarsan sakınsın alllah korusun birden sütten kesilivetirr öyle şeyleri söylenme çok benek ylywbildği kadar yitiyor çümkü daha fazla içer inaşllah sütün bol olsun
Naz0123 24 saat içinde toplam 1 paket margarin ağırlığında çiş alıyorsan doyuyordur. Mama verdikçe sütünüz azalır .siz bol bol emzirin