Svcncmrnz evet bende aldıracağım 3 hafta sonra. ense kalınlığı var denildi. 12 haftalıkken özel iki tane hastaneye gittim. ense kalınlığı var acilen yurt dışına kan yollamanız lazım bu maliyetli bir işlem dediler. elimize broşürler verip yolladılar. firmaları aradık biri diğerini kötülüyor öbürü türkiyede yapılıyor sizden yurtdışında yapılıyor diye para talep ediyorlar denildi. Biz derdimizi unuttuk hangi firmaya güveneceğimizi bulmaya çalıştık. bi forumda ümraniye eah bu testi yaptığını yazmışlar oraya randevu aldım dün gittim. perinatoji uzmanı gördü. ense kalınlığı olduğu için bu testlerin değil amniyosentezin yapılması gerektiğini söyledi 3 hafta sonra gel sıvı alalım dedi. Allah sonumuzu hayır etsin hepimizin inşallah. Bu arada Ümraniye eah 1 nisan itibari ile bu nipt testini(anne kanından alınan testi) yapmıyormuş bilginiz olsun.