Rabia344 Beyzanrr Hey maşallah 🤩 gerçekten o kadar nasıl bekledin😅 normal doğum mu oldu sezaryen mi ?
Beyzanrr gamze443 Valla çoktan yatış istemişlerdi ben sezeryan olmak istemediğim için sezeryan olurum korkusuna yatışımı yaptırmamıştım doktor da artık bu son dedi yatış yapıldı öyle bekledik😅