Deletedmom_110 Yok öyle aşırı keskin değil, sanki içimde birşey geriliyormuş gibi, idrara sıkışınca bi tık daha artıyor baskı artıyormuş gibi, tuvaletimi yapınca bi nebze rahatlıyorum. Yanma, koku, akıntı yok. Sadece bu ağrılar. Rahim genişlemesi mi acaba dicem ama kaçıncı haftaya kadar sürüyor bu rahim genişlemesi onuda anlamıyorum ilk gebeliğim tecrübesizliğimden sanırım.