Nnnnnnnnn Morfoloji oranı güzel. %4ün üstünde olmalı, sizin %7 👍🏼. İleri hareketli %35’in üzerinde olmalı, sizde %25 bu biraz sıkıcı bir durum ama belki iyi bir üroloji/androloji doktorunun vereceği takviye ile yükselebilir. Hareketsiz %35’miş sizin. Bu oran daha fazla yükselmeden bence eşiniz ile iyi bir doktor ile gebelik istediğiniz için takipte olun. Bu değerler ile doğal gebelik imkansız mı? Asla değil. Ama ileri hareketli düşük maalesef. Biz de bu sebepten tüp bebek yaptırdık, şimdi doğum bekliyoruz az kaldı.