AlyaduaMehmetfatih 34 haftalık hamileyim . Ama şimdiye kadar ufacık bile bi sancım agrım olmadı atada çok az bel agrısı sadece . Sizce bu normal mi ? Ve normal Doğum yapmak istiyorum . Doğumu kolaylaştırıcı önerileriniz nelerdir ?
Baharun2 AlyaduaMehmetfatih bende aynı 3 hafta daha dayansın sonra gelsin 😂 ben baştan beri yürüyorm sürekli merdiven inip çıktım kendimi hiç kasmadım bişi olur diye,buna ragmen zor olursa oturur ağlarım 😂
AlyaduaMehmetfatih Baharun2 sancısız doğurmak güzel birşeydir ama insan biraz da acı hissetmek istiyor ya o duygunun tadına varabilmek için 🤗 yürümekte çok iyi sağ Salim kucağımıza alsaydık minikleri 😊 agrım olmayınca sanki hep içimde kalacak gibi hissediyorum. 😊