Ozgeozgul N_A_Z_L_I_M 12. Hafta da folik asiti bırakıp decavit e başladık sonra da 26 . Hafta da değer düşüklüklerimden regenesis max a başlattı içerik aynı ama ekstra omega 3 var ve bunu devlet karşılamıyor
Sena1455 Deletedmom_110 evet ya benim de midemi bulandırıyor. İçtikten sonra yatıyorum bulantım olmasın diye
melikekiz Nursag kan hapı da kullanıyorsan o yapıyor genelde ishal. Vitamin hapında ishal görmedim kendimde
Birseniz Deletedmom_110 bende aynı şekilde içmiyorum midemi bulandırıyor at hapı gibi aynı kocaman kırsam bile içemiyorum
haklisinesracim Merve-mom midemi bulandırıyor diye gece içiyordum gece saat 4 5 gibi kusarak uyanmaya başladım bu hap yüzünden mi başka şeyden mi bilmiyorum 26 haftaligim