Oznur3460 Merhaba arkadaslar dün 2 gbi idrar tahlili verdim lakin hala sonuç gözükmüyor e nabız da normalmidir bu durum dr e nabızdan bakabilirsiniz demişti
Deletedmom_110 Oznur3460 Akşama kadar bekleyin düşer sağlık ocağı geç düşüyor normalde hastane erken düşer ama olabilir yani akşamı bekleyin bence