Mer2ve Kızlar ben 20+1 haftalik hamileyim lavaboya gidince rahimde açılma oldugunu görüyorum cok geniş Ve ara sıra kasılmalarım oluyo sizce endişelenmelimiyim
Deletedmom_110 Mer2ve Açılma olduğunu kendin nasıl anlayabiliyorsun ki doktor daha iyi bilir bir muayene ol istersen yani cidden açılman varsa hiç normal değil
esradgn123 Mer2ve Ben kendimce böyle düşürdüm sanki rahim ağzım daha sıkı olmalı diye arada da sancılarım olurdu Haftada bu düşüncelerimin doğru olduğunu öğrendim Bence doktora görünün bir söyleyin