Hanımlar 3 gündür dişim çok ağrıyor diş hastanesine gittim hamile olduğumu söyledim bna antibiyotik ve minoset ağrı kesici verdiler doktoruma danıştım gönül rahatlığıyla kullanabilirsin dedi kullandım ama bı etkisini göremedim 3 gündür ne yemek yiyorum ne bişey başına gelen varmı varsa nasıl geçer