Zeynosarel şu an aynı durumdayız canım, adetim geçince test verdim beta 19 çıktı, doktorum çok düşük değer dedi kimyasal olabilir dedi, tekrar kan verdim 21 olmuş. Dünden beri sildikçe gelen kahve rengi akıntım var, pede de gelmeye başladı. Şimdi senin yerleşme kanaması da olabilir , kimyasal da olabilir. İki gün sonra tekrar kan ver beta düzenli yüksrliyorsa sorun yok, benim gibiyse kimyasal olabilir canım.