ozgegms Merhaba hamişler 6.5 aylık hamileyim ama karnım yok gibi hatta küçülüyor gün geçtikçe sanki korkuyorum miniğimin hareketlerini hissediyorum ama bi sorun var mı yokmu düşünmeden edemiyorum 🥺🥺 fikriniz var mı
Gozanca ozgegms 37 haftalik hamileyim 35 haftaya kadar zayif ve gobekli sandilar beni :) hatta dün hastanedeyim kadinin biri bana kac aylik dedi 9 dedim goruyormusun karni seninkinden küçük dedi gelinine 😁 alışırsın ic karnin geniştir hic yirtilmam Olmadi. Bu hafta kasiklarimda basladi cunku bebek kanala girdi nisanim geldi :)
Merve_tna ozgegms ben 8 aylık hamileyim ve karnım hala küçük neredeyse doğumuma 4 hafta kaldi bilmeyen hala anlamıyor bir sıkıntı olduğunu düşünmeyin iç karnınız büyüktür ve gerçekten küçük olması daha iyi eğilebiliyorum rahat hareket edebiliyorum yürümekte sıkıntı olmuyo ☺️
61boncuk61 Niye sorun olsun canım. Kiminin iç karnı geniştir. Bende öyleydim ilk iki hamileliklerimde.suanda 3.cuye hamileyim.bana göre bayağı büyük karnım ama her gören çok küçük hiç kilo almiosun ne güzel diyorlar .canını sıkma.normal