Ceycey22 Günaydın kızçelerim ☺️ Oğlum olacak ve normalde beğendiğim isimleri bile oğluma koymak istemiyorum 😅 çok zor birşeymiş bu isim olayı. Eşimde bende bulamadık sadece Bora ismi şu anlık hoşumuza gidiyor ama sizlerden de hem fikir almak istiyorum 😘
Rabia-22 Ceycey22 ben 19 haftalık hamıleyım.Ali Hamza koymayı düşünüyorum.beğenen de var beğenmeyende🙈🤭